fizyczna
Liczba pozycji: 2
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji:
Active Directory Windows Server 2008 Resource Kit – ebook
Stan Reimer Conan Kezema Mike Mulcare Byron Wright
Rozstrzygające źródło wiedzy o wdrażaniu i obsłudze usług Active Directory Przedstawiamy pogłębione i wyczerpujące źródło informacji potrzebnych do zaplanowania, zaimplementowania i zarządzania infrastrukturą usługi Active Directory® w systemie Windows Server® 2008. Zamieszczone tu wskazówki techniczne pochodzą od tych, którzy najlepiej znają opisywaną technologię – ekspertów i członków zespołu projektowego...Data dostępności:
Data publikacji: