interakcje
Liczba pozycji: 8
Nie uciekniesz od miłości – ebook
Michał Majewski
Zbiór 10 opowiadań o różnorodnych odcieniach miłości. Podróż po krainie kochania, gdzie nic do końca nie jest znane. Opowiadania radosne, optymistyczne i sensacyjne z dużą dawką emocji, czytelną narracją i mocnym suspensem. Jedne historie przedstawione nad wyraz spokojnie, inne trzymające w napięciu, ale zawsze z pojawiającymi się wątkami uczuciowymi, spajającymi całość w idealną układankę. Bohaterowie...Data dostępności:
Data publikacji:
Eksperymenty uczuciowe Ziemian – ebook
Maciej Trawnicki
Zbiór siedmiu opowiadań przedstawiających codzienność człowieka. Eksperymenty, które przeprowadzamy każdego dnia. Gdyby spojrzeć na naszą planetę z bardzo daleka i potraktować ją jako obiekt badań, jak próbkę podstawioną pod soczewkę mikroskopu, co można by wówczas zauważyć? Interakcje, ruch, przemiany, metamorfozy, ewolucję. Maciej Trawnicki w sposób niezwykle ciekawy zabiera czytelnika w...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie – audiobook
Dale Carnegie & Associates
Życie i mądrość Dale'a Carnegiego była inspiracją dla wielu wspaniałych ludzi. Udowodnił on, że można się zmienić, stać się szczęśliwym, świadomym i bogatym człowiekiem, a równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również byli coraz bogatsi i szczęśliwsi. U podstaw takiej mocy leżą relacje międzyludzkie. Przy czym od tego, jak je budujesz i czy są oparte na szczerym zaufaniu, zależy nie tylko jakość...Data dostępności:
Data publikacji:
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Michał Bartyzel
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile , gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Żebrak i mściciel – ebook
Wojciech Tut Chechliński
Żebrak i mściciel to powieść psychologiczna, której akcja rozgrywa się w czasie dwudziestu pięciu lat: od lat trzydziestych ubiegłego wieku przez okupację hitlerowską po okres stalinizmu w Polsce. Autor ukazuje człowieka poddanego ciężkim warunkom życia, cierpieniom, poniewierce, który po latach staje się bezduszną maszyną pozbawioną empatii. Człowiek ten dba wyłącznie o własne interesy i nie cofa...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwersja – ebook
Remigiusz Nestor Kalwarski
Inwersja to ogólnie odwrócenie pewnych cech na im przeciwne, w wielu znaczeniach, dotyczy zmiany proporcji, kolejności, charakterystyki, przeciwieństwa dotychczasowych wartości, a także nielinearności postrzegania czasu. Krzysztof Aleksander, główny bohater, symbolicznie “bez nazwiska” poszukuje bliskości w różnych wymiarach, w bardzo szerokim znaczeniu tego słowa. Nie bez potknięć, pomyłek i błędów...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: