jawna
Liczba pozycji: 3
Marketing impulsowy – ebook
Scott Lewis Joe Vitale
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...Data dostępności:
Data publikacji:
Firma w rodzinie – ebook
Adam Sroga
Publikacja w przekrojowy i uporządkowany sposób przedstawia zagadnienia związane z prowadzeniem firmy w rodzinie. Omawia możliwe formy jej prowadzenia, zasady odpowiedzialności i sukcesji. Członkowie rodziny - zazwyczaj współmałżonek i dzieci - często pomagają i faktycznie uczestniczą w działalności przedsiębiorcy, choć to on firmuje tę działalność swoim nazwiskiem i on ponosi odpowiedzialność. Nawet,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wino. Przelane na papier – ebook
Kuba Janicki Tomasz Kosiński Magdalena Kubiaczyk Joanna Plichta
WSZYSTKO, CO CHCESZ WIEDZIEĆ O WINIE, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ Postawmy sprawę jasno: wino i ludzie są dla siebie stworzeni. Dlatego nie musisz być znawcą, żeby rozpoznać, czy jest dobre, dobrać je do potraw, degustować je lub po prostu wybrać przyzwoitą butelkę na prezent. Ta książka podpowie ci, jak to robić – i przy okazji całkiem dobrze się przy tym bawić. O co właściwie chodzi z tym winem? Jak...Data dostępności:
Data publikacji: