jego
Liczba pozycji: 24804
VideoBook - Kinesiology taping estetyczny. Naklejaj na zdrowie! – ebook
Katarzyna Bęben-Giampietro
VideoBook „Kinesiology taping estetyczny. Naklejaj na zdrowie!” nauczy Cię, jak w prawidłowy sposób KROK PO KROKU zaaplikować te kolorowe taśmy i uzyskać spektakularne efekty zarówno estetyczne jak i zdrowotne . Pozbędziesz się napięć mięśniowych, obrzęków oraz spłycisz zmarszczki. Otrzymasz instrukcję w wersji pisemnej jak i wideo. Naucz się kinesiology tapingu - krok po kroku i z widocznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Kodeks cywilny. Kodeks postępowania cywilnego. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu grupowym. Kodeks rodzinny i opiekuńczy. Prawo prywatne międzynarodowe. Prawo właściwe dla zobowiązań umownych (Rzym I). – ebook
Opracowanie zbiorowe
Oddawany do rąk Czytelników zbiór przepisów obejmuje: K.C., K.P.C., K.R.O., P.P.M., K.S.C., P.A.S.C., K.W.H., K.S.H., U.K.S., U.K.K. K.C. – uwzględniono zmiany dotyczące m.in. nowej instytucji fundacji rodzinnej, lepszego zabezpieczenia sytuacji prawnej spadkobierców (zwłaszcza osób małoletnich i całkowicie ubezwłasnowolnionych), umów pożyczki zawartych z osobą fizyczną prowadzącą gospodarstwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Formy publicznoprawne współdziałania jednostek samorządu terytorialnego – ebook
Małgorzata Ofiarska
W monografii przedstawiono istotę, genezę, przesłanki oraz zasady podejmowania i realizacji publicznoprawnych form współdziałania jednostek samorządu terytorialnego w Polsce i wybranych państwach Europy . Wychodząc z założenia, że obecny podział zadań publicznych między jednostki samorządu terytorialnego nie jest doskonały, wykazano, że podejmowanie różne formy współdziałania mogą stanowić mechanizm...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: