jego
Liczba pozycji: 105
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku – audiobook
Marek Wzorek
Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nawyki bogatych i biednych – audiobook
Michael Yardney Tom Corley
Ksi ąż ka Michaela Yardneya i Toma Corleya to szansa na poznanie konkretnych nawyków ludzi bogatych, które musisz naby ć , aby odnie ść sukces. To tak ż e okazja do poznania nawyków ubogich, o których warto wiedzie ć , by z nimi zerwa ć . Autorzy przez pi ęć lat badali i analizowali codzienne praktyki 233 ludzi sukcesu i 128 tych, którym si ę nie uda ł o. W ksi ąż ce ods ł aniaj ą wszystkie ró ż nice...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji: