juz
Liczba pozycji: 484
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? – audiobook
Renata Zarzycka
Co wybierasz po rozstaniu - żal, gniew i smutek, czy radość i poczucie szczęścia? Pozbądź się "upiorów" przeszłości i z radością witaj każdy nowy dzień. Wybór należy do Ciebie. Weź odpowiedzialność za swoje życie. Tu i teraz skoncentruj umysł na poszukiwaniu pomysłów, rozwiązań na życie, z pozytywną wizją przyszłości i docelowego "slajdu". W audiobooku znajdziesz informacje o tym, iż spotyka nas to,...Data dostępności:
Data publikacji:
Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania – audiobook
Renata Zarzycka
Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość. Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości. Ten audiobook pozwala na refleksję nad tym, czy to już koniec i nic się nie da zrobić, aby uzdrowić związek, czy warto jeszcze popracować nad sobą i uzdrowić relacje. Znajdziesz tu informacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Marksizm. Krytyka – ebook
Ludwig von Mises Murray Newton Rothbard Eugen von Bohm-Bawerk
Książka Marksizm. Krytyka zbiera w jednym tomie interpretację i krytykę myśli marksistowskiej z perspektywy ekonomii, filozofii i historii idei. Zasadniczą część książki stanowią trzy eseje nieżyjących już ekonomistów reprezentujących trzy pokolenia austriackiej szkoły ekonomii. W tekście Karol Marks i koniec jego systemu z 1896 roku Eugen von Böhm-Bawerk analizuje sprzeczności w Marksowskim systemie...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: