konkurentami
Liczba pozycji: 3
Metoda żółwia. Jak zbudować trwałe fundamenty swojego sukcesu – ebook
Matt Little
Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak podobnie jak w bajce także w życiu to żółw wygrywa wyścigi. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca,...Data dostępności:
Data publikacji:
Tlenowa przewaga – ebook
Patrick McKeown
Zdobądź tlenową przewagę! Świat medycyny dawno już zrozumiał, jak duże znaczenie dla zdrowia ma ograniczenie spożywanych kalorii. Następna rewolucja zdrowotna polega na ograniczeniu wdychanego powietrza! To szokujące, ale jedną z największych przeszkód na drodze do zdrowia i doskonałej sprawności fizycznej stanowi rzadko rozpoznawany problem: nadmierne oddychanie. Możesz wdychać dwa, a nawet...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: