liste
Liczba pozycji: 5
Sztuka kochania – audiobook
Owidiusz
„Sztuka kochania” autorstwa Owidiusza to jedno z najbardziej znanych dzieł traktujących o kunszcie miłosnym w historii. Poemat rzymskiego twórcy skierowany jest zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Przy pomocy pięknego języka odsłania on przed odbiorcą arkana wiedzy z zakresu uwodzenia, flirtu, fizycznego zbliżenia oraz utrzymania przy sobie „drugiej połowy”. Spora dawka humoru, błyskotliwe metafory,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zyskać sympatię w 9 prostych krokach – audiobook
Sara Ejersbo Frederiksen
Maja jest nielubiana w swojej klasie od 784 dni. To tyle czasu, ile chodzi do szkoły. Wcześniej się tym nie przejmowała, ale kiedy pewnego dnia jej tata po powrocie z pracy oznajmił, że wyjeżdżają na całe lato do Tanzanii, i że zarówno Maja, jak i jej starsza siostra mogą zaprosić na wyjazd koleżanki, zaczęło jej to przeszkadzać. Bo kogo niby miałaby ze sobą zabrać? Maja postanawia wziąć sprawy w...Data dostępności:
Data publikacji:
Google. Narodziny imperium – audiobook
Joanna Ziółkowska
W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc społeczeństwu w dobie pandemii koronawirusa podjęto w przedsiębiorstwie? Nad jakimi projektami pracuje się w Google obecnie? „Google. Narodziny imperium” stara się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Krótkie teksty na szybkie czasy Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania. By zwyciężyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: