skierowac
Liczba pozycji: 2
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce 4: Prawidła geopolitycznej gry o przetrwanie – ebook
Piotr Plebaniak Andrzej Byrt Andrzej Kruczyński
Przetrwanie, przewidywalność, dźwignie oddziaływań, rozliczalność. Gdy zrozumiesz te cztery kardynalne pojęcia, zrozumiesz zachowanie ludzi władzy, w tym decydentów imperiów. Ta książka to wizja prawideł geopolityki stworzona przez autora bestselerowych 36 FORTELI. To m.in. 40 map i 73 eseje na temat państw i logiki ich rywalizacji. WIZJA: Widoczna na tyle okładki baryłka ropy, kosztuje w hurcie...Data dostępności:
Data publikacji: