sluchania
Liczba pozycji: 79
Opowieści z zaczarowanego lasu. Trzy złote jabłka – ebook
Nathaniel Hawthorne
Kto z nas nie marzył, aby wzorem antycznych herosów dokonać w życiu niezwykłych czynów... Choć ich czasy dawno przeminęły, wciąż możemy się od nich wiele nauczyć. Trzy złote jabłka to opowieść o przygodach Herkulesa. Ten wybraniec bogów może być wzorem odwagi, jaka potrafi rozpoznać niebezpieczeństwo prawdziwe i wyimaginowane, może być doskonałym przykładem połączenia siły mięśni i sprytu. Niestraszne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jan Nowicki. Droga do domu – ebook
Rafał Wojasiński
Zaskakujący literacki portret Jana Nowickiego, utalentowanego aktora, mężczyzny niepospolitego o charyzmatycznym magnetyzmie, nietuzinkowym poczuciu humoru oraz niesłabnącym powodzeniu u kobiet. Życie ikony polskiego kina pod piórem Rafała Wojasińskiego układa się subtelny zbiór impresji, przetykanych przemyśleniami i anegdotami. Jan Nowicki snuje refleksje na marginesie codziennych spraw. Wyciszone...Data dostępności:
Data publikacji:
Długa wojna – ebook
Terry Pratchett Stephen Baxter
Jeden świat to za mało… Długa Ziemia stoi otworem. Ludzkość rozprzestrzeniła się po niezliczonych światach, a flotylle sterowców łączą je, wspomagając wyprawy badawcze, wymianę handlową i rozwój kultury. Jednak gdy cała ludzkość kształtuje Długą Ziemię, ona sama też wpływa na ludzi. A zbliża się punkt kolizji kilku ważnych kryzysów. Ponad milion kroków od oryginalnej Ziemi Podstawowej, wyrasta...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować – ebook
Barry Nalebuff
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie - nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: - pomaga...Data dostępności:
Data publikacji:
Melodia serc – ebook
Ewelina Nawara Justyna Leśniewicz
Jo niespodziewanie zjawia się w Nottingham, burząc tym spokój Liama, który od pierwszej chwili czuje się nią zafascynowany. Młodzi spędzają ze sobą kilka radosnych chwil, szybko jednak ich bajkowa bańka zderza się z rzeczywistością i rozpada w drobny mak. Czy pośród zagubionych fragmentów będą umieć odnaleźć siebie? Czy młody muzyk, który może mieć dziewczyn na pęczki, zdecyduje się ustatkować?...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi – ebook
Ron Arden Brian Tracy
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg jest dobry – ebook
Bill Johnson
Bóg jest lepszy, niż nam się wydaje... Pora więc zmienić nasz sposób myślenia o Nim. Bóg jest dobry. W świecie strachu, chorób, kryzysu, niepewności i beznadziei to co sądzisz o Bożej dobroci pokazuje, w jaki sposób zareagujesz w czasie próby. To jak myślisz o Bogu ma wpływ na twoją rzeczywistość! BILL JOHNSON, szanowany pastor i autor bestsellerów prezentuje przełomową książkę, w której wzywa wierzących...Data dostępności:
Data publikacji:
Ayałaska. To się zdarzyło w Amazonii – ebook
Agni
Pierwsza polska książka o Ayahuasce! Dziewięciu narratorów i ich tripy! Podróż intelektualno-duchowa, która wysadzi Cię z pociągu dotychczasowych przekonań. Lubisz podglądać? A gdyby tak zajrzeć co się wrzuca do szamańskich kotłów?Intrygujący świat najbardziej pożądanego specyfiku na świecie!Ekscytująca podróż przez amazońskie ceremonie z roślinami mocy!Przepis na magiczny wywar: szczypta szamanizmu,...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: