sobie
Liczba pozycji: 5
Hipoalergiczni 2019 nr 17_02 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Kiedy zaczynamy starannie konstruować swoją odporność i siłę, odzyskujemy bezbłędny kontakt ze swoim ciałem. Pragniemy oczyścić emocje poprzez płacz i konfrontację, a szaleńczy apetyt na najzdrowsze warzywa czy ziarna wysuwają się na pierwszy plan, by oczyścić ciało. Nasz mózg zaczyna pracować, jak centrum analiz w ośrodku naukowym, by nie popełnić błędu logicznego. Stajemy się uważni, nadzwyczajnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2018 nr 14_05 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Łatwiej nam wykręcić się wymówką, niż podjąć ważną decyzję. Wolimy powiedzieć „nie mam teraz czasu” niż postanowić „zmienię pracę w tym roku, bo obecna nie służy mojemu zdrowiu”. Dlaczego tak często stawiamy siebie na drugim, trzecim albo na ostatnim miejscu? Czy zadajemy sobie pytanie, dlaczego czekamy na grożący palec, by coś zmienić? Czy musi być bardzo źle, żeby mogło być lepiej? Przygotowaliśmy...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 3/2020 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Podziały w polskim społeczeństwie można dostrzec gołym okiem. Tylko czy wszystkie są autentyczne? A może część z nich została wykreowana przez specjalistów od politycznego marketingu? Polska polityka umiejętnie wykorzystała „banki gniewu”. Czy mogą powstać u nas również „banki zaufania”? Skoro nawet mistykę dało się powiązać z molestowaniem seksualnym, to znaczy, że kryzys dotyczy w Kościele już nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 19_08 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...Data dostępności:
Data publikacji: