sprzedawca
Liczba pozycji: 3
Głaskologia – ebook
Miłosz Brzeziński
Głaskologia. Jak pozytywnie wpływać na innych i zwiększać przy tym swoją satysfakcję. Faktyczne reguły motywowania i rozumienia motywacji to książka popularnonaukowa, wyjątkowa pod każdym względem. Powinien ją przeczytać każdy Polak. Rodzic, szef, podwładny, polityk, dziennikarz, trener, mąż i żona, sprzedawca i księgowy… Każdy, kto chce się dobrze czuć dłużej niż parę chwil i każdy, kto chce...Data dostępności:
Data publikacji:
Slow fashion – ebook
Monika Szymor
„Slow fashion” to rzetelny poradnik ekspercki, który omawia problemy branżowe i buduje świadomość konsumencką. Książka dla wszystkich bez względu na preferowany styl czy wyznawaną filozofię. Wspólnym mianownikiem są troska o środowisko naturalne i zainteresowanie zrównoważoną modą. Autorka przeprowadza czytelnika przez cykl produkcji, pozwala zrozumieć zależności między projektantem, producentem odzieży,...Data dostępności:
Data publikacji:
Time for Change. Niemożliwe nie istnieje – ebook
Artur Wikiera
"Marzenie jest tym, co pozwala ci śnić, a cel jest czymś, co pozwoli Ci żyć. TIME For CHANGE to połączenie NOWEJ psychologii motywacji z technikami i narzędziami perswazyjnymi. A wszystko po to, aby zainspirować Cię do zmian, abyś ruszył krok naprzód, żebyś mierzył dalej i wyżej. Żebyś odkrył, że to właśnie teraz jest szansa na Twoją ZMIANĘ! Artur Wikiera dopinguje do systematycznej i zdyscyplinowanej...Data dostępności:
Data publikacji: