Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategii

Liczba pozycji: 685
  • PROMOCJA

    Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe – ebook

    Gracjana Noga  

    ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    System realizacji strategii rozwoju województwa – ebook

    Agnieszka Pawłowska   Anna Kołomycew   Bogusław Kotarba   Anna Gąsior - Niemiec  

    Książka jest odpowiedzią na zawarte w Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego oczekiwania związane z nowym paradygmatem polityki regio­nalnej. Paradygmat ten zmierza w kierunku wzmocnienia systemu rządzenia wielopoziomowego (multilevel governance). Kluczowe znaczenie mają w nim zasady efektywności, warunkowości, oparcia polityki na dowodach (evidence-based policy). Zdecydowanie większą wagę przywiązuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Monitorowanie Postępów i Dostosowywanie Strategii: Klucz do Sukcesu – ebook

    Alan Coleger  

    Książka oferuje przewodnik od nauki radzenia sobie ze stresem i zachowania równowagi przez monitorowanie postępów i elastyczne dostosowywanie strategii, po optymalizację efektywności poprzez skupienie uwagi na ustalaniu przerw. Przedstawia długoterminowe strategie zarządzania czasem, pomagając czytelnikom w tworzeniu spójnych planów i celów. Analizuje typowe pułapki czasowe, ukazując, na co często...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Praktyka strategii firmy – ebook

    Krzysztof Obłój  

    "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Polskie siły zbrojne w czasach Bolesława Chrobrego. Zarys strategii i taktyki – ebook

    Andrzej Nadolski  

    Dzieje polskiej sztuki wojennej to jeszcze bardzo mało znana karta naszej historii. Zwłaszcza epoki dawniejsze, a między nimi epoka pierwszych Piastów, czekają na należyte opracowanie. Ten stan rzeczy zadziwia tym bardziej, że przecież czasy wczesnofeudalnego państwa polskiego są okresem wspaniałego rozwoju jego siły zbrojnej, która nie ustępuje żadnemu wojsku ówczesnej Europy, a wiele z nich zdecydowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas – ebook

    Agata Dudek   Michał Kaczmarczyk  

    Strategia rozwoju może być istotnym instrumentem wspierającym procesy zarządzania w szkole wyższej. Umożliwia ona uczelni określenie, jakie cele chce osiągnąć w określonym czasie i jaki kierunek rozwoju powinna obrać, co wydaje się ważne zarówno dla samej uczelni, jak i dla jej pracowników, studentów oraz innych interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych. Strategia rozwoju pozwala instytucji akademickiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 1. Pojęcie i rola strategii – ebook

    Magdalena Wereda-Kolasińska  

    Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Richard P. Rumelt  

    Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,94 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zasady strategii – ebook

    David Yoffie   Michael Cusumano  

    Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 685

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA