werdykt
Liczba pozycji: 2
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak NIE stracić przyjaciół i NIE zrażać do siebie ludzi. Zaskakujące fakty, które przeczą (prawie) wszystkiemu, co wiesz o związkach międzyludzkich – ebook
Eric Barker
Relacje budują lub rujnują nasze życie. Eric Barker wnikliwie zbadał konwencjonalną wiedzę o związkach międzyludzkich, wplatając zdumiewające fakty naukowe w porywającą narrację. Wszystko po to, aby pomóc ci zbudować lepsze przyjaźnie, na nowo rozpalić uczucia i stworzyć satysfakcjonujące więzi ze wszystkimi osobami obecnymi w twoim życiu. To napisany z humorem poradnik o sztuce budowania lepszych...Data dostępności:
Data publikacji: